Minőségpolitika

A CG-Systems Kft. minőségpolitikája

A CG-Systems Kft. vezetésének célja, hogy a Társaság a magyar társadalom és a gazdasági élet minden szereplőjének megelégedésére megbízható és minőségi szolgáltatásokat nyújtó nemzeti telekommunikációs és informatikai szolgáltatóként működjön.

Küldetése és  szolgáltatói filozófiája szerint mind a közszolgáltatások területén, mind a piaci versenyben ügyfelei és munkatársai megelégedettségére, a társadalom elvárásainak megfelelően és a tulajdonosi igények szerint üzletileg sikeresen működteti a Társaságot.

A CG-Systems Kft. felelősséget vállal termékei, szolgáltatásainak az üzletszabályzatokban, általános szerződési feltételekben és szerződésekben vállalt minőségéért.

Partnereivel mindenkor korrekt üzleti kapcsolatra törekszik.

Ügyfelei igényeinek megismerése és magas színvonalú kielégítése során megbízható üzleti partnerként felhasználja mindazt a tudást, képességet, tapasztalatot és anyagi eszközt, mely országos hálózata, képzett munkatársai és nemzetközi kapcsolatai révén rendelkezésére áll.

A Társaság eszközeinek és hálózatának állandó korszerűsítésével és minőségi szolgáltatásokkal kívánja elérni hazai és nemzetközi elismertségének fokozását.

A CG-Systems Kft. vezetése elkötelezett és aktív irányítója a Társaság egészére kiterjedő minőségirányítási rendszer működtetésének, valamint folyamatos fejlesztésének. Minőségpolitikáját munkatársai ösztönzésével és képzésével, valamint az egyre korszerűbb technológiák és menedzsment módszerek alkalmazásával valósítja meg.

Budapest, 2009. január